Let's begin!

Nu har det gått åååår sen jag först lovade att jag skulle komma med en fotoblogg, men här är jag nu!
Jag ska i alla fall försööööka med mitt galet upptagna liv (sanning i den ironin) att få upp ett par inlägg i veckan.
Det här är ingen snackblogg utan här lägger jag upp mina foton och tar gärna emot kritik och tips lika gärna som jag själv ger, undrar ni något så fråga på! (när jag väl får några läsare). obs. designen är bara tillfällig för att kunna starta igång.
Så, vad väntar vi på? Nu drar vi banne mig igång!
varför inte starta med dessa två, de kommer garanterat dyka upp här ett antal ggr!


Sony SLT a33 + minolta AF 50mm f/1.7

Kommentarer
tar gärna emot kritik, skippa skitsnacket dock!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0