Tomma Salamanderdammar

 
Frågade en vän vad hon tyckte jag skulle fota och hon tvingade ut mig
i det halv gråruskiga halvt soliga regnvädret för att fota de såkallade salamanderdammarna nära mitt hus.
Dock är är inga salamandrar planterade i dessa dammar än så de bilderna fick vänta.
Ett par tomma dammar och ett par bilder på mitt hus får pryda detta inlägg.
Jag tycker inte speciellt mycket om att ta naturbilder och skickligheten i det finns inte heller där.
Men ibland måste man helt enkelt testa sig fram.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
           
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
Sony SLT a33 +  Minolta AF 28mm f/2.8

Kommentarer
tar gärna emot kritik, skippa skitsnacket dock!
Postat av: bellas

H&M!

Svar: tack!!
Lite om mig

2012-09-02 @ 20:08:00
URL: http://glossmagazine.se/bellas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0